Hyrrä-järjestelmän käyttökatkon aika on muuttunut
Maaseutuviraston tietojärjestelmissä ja sähköisen asioinnin palveluissa on käyttökatko 25.8. – 4.9.2017.
Katko liittyy laajempaan IT-ympäristön uudistamiseen, eikä se koske pelkästään Mavin tietojärjestelmiä.
Hyrrä-asiointipalvelu ja hakemusten käsittelyyn tarvittava tietojärjestelmä ovat siis suljettuina edellä mainitun ajan.
Käyttökatkoksen aikana maksu- ja tukihakemuksia ei voi  lähettää sähköisesti, eivätkä viranomaiset voi käsitellä niitä tai tehdä päätöksiä.
Mikäli on välttämätöntä saada hakemus vireille katkon aikana, voi toimittaa
paperisen hakemuksen Leader Varsin Hyvälle. Hanke tulee vireille kun hakemus on saapunut meille.
Maksuhakemuksen toimittaminen paperilla ei nopeuta maksun käsittelyä, joten maksuhakemus kannattaa toimittaa ennen käyttökatkosta tai sen jälkeen.